Numer 223205311

  • Dodał: Toss
  • Kiedy dzwoniono? 2012-02-08
  • Dodane: 2012/02/08 - 13:25:35
  • Krótki opis:

    quiz milionerzy - naciąganie na sms-y

Możliwe sposoby zapisu tego numeru

  • 223-205-311
  • 223 205 311
  • 22-320-53-11
  • 22 320 53 11
  • (22)3205311
  • (22)320-53-11
  • (22)320 53 11
  • 22-32-053-11
  • 22 32 053 11
  • (22)3205311
  • (22)32-053-11
  • (22)32 053 11
  • 22-32-05-311
  • 22 32 05 311
  • (22)3205311
  • (22)32-05-311
  • (22)32 05 311
  • (+48)223-205-311
  • (+48)223 205 311
  • (+48)223-205311
  • (+0048)223-205-311
  • (+0048)223 205 311
  • (+0048)223-205311
  • +0048-223-205-311
  • +0048 223 205 311
  • (+0048)223-205-311
  • (+0048)223 205 311
  • (+0048)223-205311
  • +0048/223205311
  • +48/223205311
  • (+48)22-320-53-11
  • (+48)22 320 53 11
  • (+0048)22-320-53-11
  • (+0048)22 320 53 11
  • 22-320-53-11
  • 22 320 53 11
  • 22-320-53-11
  • 22 320 53 11
  • +0048/223205311
  • +48/223205311

Komentarze

www, 2014/08/29 - 06:03:36

nieznośni!

Karol, 2014/03/19 - 09:10:33

mobilecompany:) -heheh ,kolejny jakis frajer naciąga na kupno jakiegos kodu smsem,a to lokalizowanie wcale nie dziala. Na kazdym kroku jakies kurestwo złodziejskie,co za czasy.

MobileCompany, 2013/12/15 - 00:19:18

Jak nie wiecie skąd do was dzwonią to możecie namierzyć ten numer na http://lokalize.pl/v/uvtw

Feh, 2013/10/24 - 06:31:12

Jak nie wiecie skąd do was dzwonią to możecie namierzyć ten numer na http://lokalizacja-telefonu.pl/wvyg

Jumanji, 2012/10/16 - 14:43:45

PS Autokorekta zmieniła mi nazwisko Andrzeja Woyciechowskiego na Andrzeja Wojciechowskiego (wcześniej nie zauważyłem).

Jumanji, 2012/10/16 - 14:38:46

Radio Zet - sms: 7223 (angry podał działające lekarstwo na ten sms-owy spam) Pan Janusz Korwin-Mikke pisze o pochodzeniu społecznym lub ideologicznym i narodowym właścicieli, założycieli m.in. Radia Zet. Wymienia Adama Michnika (Agora), Andrzeja Wojciechowskiego (ostatecznie skupił w swoich rękach 88% udziałów Radia Zet), Janusza Waissa: http://korwin-mikke.pl/forum/read.php?50,20508,26788 Tutaj mają Państwo listę tzw. redaktorów, którzy nas naciągają. Mogą Państwo im podziękować za wysoki poziom ?złodziejstwa? tego pseudo radia: http://www.radiozet.pl/O-Radiu-ZET/Ludzie-Radia Tak na marginesie, ciekawe czy mogą oni patrzeć na swoje odbicie w lustrze?... Czy można spodziewać się czegoś dobrego po kosmopolitach?...

polina, 2012/04/14 - 17:34:36

dzwonili własnie juz 2 razy nie odebrałam, weszłam na tę strone i przeczytałam że to jacyś naciągacze, dobrze że sa takie wiadomości od ludzi, bo można pzrez to stracić kupę kasy

mooo, 2012/04/14 - 17:28:20

224596100 od rana do nocy i cisza i dalej na drugi dzien , to samo o co chodzi

mooo, 2012/04/14 - 17:28:20

224596100 od rana do nocy i cisza i dalej na drugi dzien , to samo o co chodzi

krak, 2012/03/14 - 19:58:23

Właśnie aktywowałem kupiony dzisiaj starter Orange. Natychmiast dostałem kilka SMS-ów od operatora, w tym zawiadomienie, że tydzień temu dzwonił do mnie ktoś z tego numeru. Wnioskuję z tego, że ci naciągacze nie dysponują żadną bazą danych, lecz wybierają numery po kolei lub losowo.

nor, 2012/03/07 - 20:06:00

h..je dzwonia i dzwonia a ciekawe kto mi zaplaci za odebraniel za granica

Obywatel, 2012/03/07 - 16:58:10

Ciekawe, skąd biorą numer... Dzwonią po 10x...

zana, 2012/03/07 - 14:40:53

do mnie tez wydzwaniają juz 4 raz

zuza, 2012/03/07 - 14:39:06

do mnie już 6 raz dziś dzwonili! nie odbieram... w zeszły piątek też z innego numeru, kobieta nawijała jak katarynka o wygranej, musiałam aż niemiło ją uświadomić, że nie jestem zainteresowana żadnym konkursem, żeby dała mi spokój... zauważyłam,że z numerów komórkowych też wydzwaniają i to o każdej porze dnia...to już robi się wkurzające:/

M, 2012/03/07 - 13:31:25

Do mnie też dzwonili frajerzy.

rita, 2012/03/03 - 10:02:33

Do mnie dzwonili po tym jak zalogowałam się na Facebooku używając mojego numeru telefonu. Numer był oczywiście widoczny tylko dla mnie, więc myślę, że za tym stoją jakieś osoby, które odpowiadają za zakładanie konta na Facebooku, zwłaszcza że miałam dopiero nowy numer.

Piter, 2012/03/02 - 20:57:49

do mnie 2 razy dzwolnili ;d kiedys dalem sie nabrac tym oszustom. Tym razem z doswiadczenia postanowilem nie odbierac, jak widze słusznie. Trzeba cos z tym zrobic. Ciekawy jestem skad maja mój numer//

Piotr, 2012/02/26 - 15:15:50

Do mnie dzwonią od tygodnia. Oczywiście nie odbieram. Frajerów szukają!!!!!!!

konsul, 2012/02/23 - 19:51:03

======================================================___________________________________________________________________________ ....................................................... Dzwonił 3 razy. UWAGA! KTO MA SAMSUNGA, MOŻE WRZUCIĆ NIECHCIANY/ZASTRZEŻONY NUMER DO LISTY BLOKOWANYCH! Poszperajcie w instrukcji obsługi albo poproście w Punkcie swojego operatora. I po kłopocie :) ======================================================___________________________________________________________________________ .......................................................

KONSUL, 2012/02/23 - 19:47:43

Dzwonił 3 razy. UWAGA! KTO MA SAMSUNGA, MOŻE WRZUCIĆ NIECHCIANY/ZASTRZEŻONY NUMER DO LISTY BLOKOWANYCH! Poszperajcie w instrukcji obsługi albo poproście w Punkcie swojego operatora. I po kłopocie :)

Dzwoni ciągle! Odbieram, ktoś mówi , 2012/02/23 - 17:45:29

Opis^

paulina, 2012/02/23 - 17:38:27

do mnie juz chyba 5 razy dziś dzwonili

Chixi, 2012/02/23 - 17:03:44

Dziś już 4 razy mam 3 zmianę w pracy musiałem telefon wyciszyć żeby się wyspać gnoje.

ichipek, 2012/02/23 - 16:43:59

dziś juz dwa razy

ichipek, 2012/02/23 - 15:54:37

dzwonili

milionerzy, 2012/02/23 - 15:52:25

Jak macie w Play, to odbierajcie i niech gadaja. Za kazde ich 2 minuty dostajecie 1 darmowa :)

ja, 2012/02/23 - 11:23:01

do mnie także wydzwaniali, pewnego razu odebrałam i się rozłączyłam. Dali sobie spokój/

Porobiony, 2012/02/22 - 20:21:02

Domnie też napierają, odebrał ktoś woglóle?? co chcieli?? ;)

ania, 2012/02/22 - 19:24:24

do mnie też dzwonił jakiś numer, którego nie znałam. Z ciekawości wbiłam na google i proszę widzę tu jakiś wałek

d, 2012/02/22 - 18:47:21

do mnie tez dzis juz 2 razy. ale nie odbieram...naciagacze

olo, 2012/02/22 - 08:48:02

naciągacze pierdoleni nie odbieram połączeń zaczynających sie 223... itp

monia, 2012/02/22 - 05:39:54

jak to dzwonienie zlikwidować??????zwłaszcza w nocy....... telefon służy mi za budzik wiec mam go pod poduszką .....

sotik, 2012/02/21 - 18:57:16

dzieki za info do mnie dzwonili 3razy ostatnio wczoraj o 21** myslalem ze prokurator szlak by ich trafil*****

magda, 2012/02/21 - 18:50:55

dzwonili do mnie 3 razy nie odebrala wpisalam numer wyskoczyla ta strona dobrze wiedziec o co kaman:)))))

kamila, 2012/02/21 - 18:24:50

do mnie też przed chwilą dzwonili, nie odebrałam. Naciągacze.....

sys, 2012/02/21 - 15:30:01

Dzwonią od soboty. Co robić? nie wiedziałem kto to więc oddzwoniłem ale po ok 2 sekundach rozłączyłem się gdy usłyszałem "gratulujemy" . Jak zablokować takie ustrojstwo z Heyah?

BS, 2012/02/20 - 19:24:55

Właśnie do mnie dzwonili z tego numeru, spamerzy! Nie odbieram...

baśka, 2012/02/20 - 18:51:53

do mnie dzis juz 4 razy dzwonili.

barwnik, 2012/02/20 - 15:05:05

do mnie też dzwonili własnie przed chwilą. odebrałam. Nic nie kosztuje odebranie. Nie trzeba wysyłać do nich sms i jest ok.

albi, 2012/02/20 - 14:34:23

1.Czy pobierają opłaty za odbiór? 2. Co mówią? 3. Czy za oddzwonienie się płaci?

psiara, 2012/02/20 - 13:35:42

do mnie właśnie też dzwonili nie odbierałam bo też domyślałam się że jakieś po...by dzięki za to że można dowiedzieć sie któż to jest mam już zasadę zastrzezonych i takich podobnych nie odbieram

mmm3, 2012/02/20 - 12:34:58

Wczoraj 3 razy dzwonili do mnie - ale akurat byłem na uczelni i miałem wyciszony tel, zobaczymy czy spróbują jeszcze raz.

.p., 2012/02/20 - 12:02:18

Do mnie też dziś dzwonił, to jakaś loteria bo oddzwoniłem, nie odbierajcie ani nie oddzwaniajcie

lluukkee, 2012/02/20 - 11:37:32

do mnie tez wlasnie dzwonil ten numer 223205311 ale nie odebralem, to juz nie pierwszy raz

gość, 2012/02/20 - 08:17:01

Do mnie kiedyś z zastrzeżonego dzwonił, kontaktowałem się z operatorem (t-mobile) i prosiłem o wyłącznie mnie z konkursu to powiedzieli że nie jestem do żadnego zapisany, więc zablokowałem połączenia z zastrzeżonego i teraz dzwonią z tego nr..... h*j strzela

Zuza, 2012/02/19 - 22:56:22

Do mnie dzwonili dziś 3 razy, a jest niedziela. Ani razu nie odebrałam, a skoro już wiem, w jakiej sprawie dzwonią, to zablokowałam połączenia z nimi.

skorka, 2012/02/19 - 21:02:39

dzisiaj 20:58 i jeszcze wczesniej jakos po poludniu ... wkurza mnie to powoli...

Maras, 2012/02/19 - 20:11:58

dzwononio dzisiaj 2x. Nie odbieram od nieznajomych, ale z tego co widzę, to niezłe patałachy. Pozdrawiam.

jacobsen, 2012/02/19 - 19:59:47

dziś dwa razy... Nie miałem czasu odebrać Dobrze że nie było warto.

jarek, 2012/02/19 - 19:31:21

dziś również 2 razy dzwonili - przed sekundą nawet ;o z tydzień temu również.. nie odbierać!

SOWA, 2012/02/19 - 18:23:54

DZWONILI RANO I PRZED CHWILĄ. JAK ZADZWONIĄ JESZCZE RAZ TO ODBIORĘ I ZOBACZĘ O CO CHODZI.

kukon, 2012/02/19 - 18:11:52

dzisiaj już 3 razy się dobijali, jak widzę takie numery tel to nie odbieram.

szpak, 2012/02/19 - 12:39:04

nabijaja se kase wielka sciema a frajerzy placa olewam wszystkie takie anonimowe telefony wyludzala kase aty szaraku plac jak za zboże z jałmużny ciezko wypracowanej stanowczo mowie NIE DAMY SIE NABRAC NA TAKIE NUMERY.

Bartek, 2012/02/19 - 11:52:50

dobrze Anita mówi, trzeba to mieć w d..., dzwonią to trzeba odbebrać i im nagadać

Anita, 2012/02/19 - 11:50:48

ale Macie problem, dzwonią to niech dzwonią ja mam to w d..., za chwile wejde na www.orgazmo.eu i będzie super!

aga, 2012/02/18 - 20:29:55

heh...nie jestem sama widze dzis juz 3 razy dzwonil ten nr 5 min temu ostatni raz:)

frycu, 2012/02/18 - 16:05:18

10 min. temu dzwonili wonnn!!!

ludek, 2012/02/18 - 15:38:54

Dziś miałam telefon o godz 15.16. Nie odebrałam.

nati, 2012/02/18 - 15:01:19

do mnie dzwonili dziś ale nie zdążyłam odebrać Z ciekawości wrzuciłam numer do neta i prosze trafiłam tutaj, ja miałam na szczęście jeden telefon i myśle ze na tym się skończy ale z komentarzy wynika że to jakaś przesada już, na waszym miejscu tez bym to zgłosiła

lublin, 2012/02/18 - 13:33:59

joke

lublin, 2012/02/18 - 13:33:22

lublin, 2012/02/18 - 13:32:18

Witam w klubie....dokladnie 5min temu dzwonil 223205311 :)) tylko czego ja go nie odebralam " a moze bym cos wygrala....

xyz, 2012/02/18 - 00:59:18

do mnie też dzwonili, ale na szczęście miałam wyciszony telefon i nie zdążyłam odebrać.. wstrętne chamy!

Sebur, 2012/02/17 - 19:20:11

Mam już tego dosyć, dzwonią do mnie dosłownie co pół godziny, da sie to może jakoś zablokować?

m., 2012/02/16 - 19:07:51

dzwonią frajerzy do mnie juz trzeci raz, odrzucam

mimi, 2012/02/16 - 17:09:36

Dzwonili przed chwilą- jak tylko usłyszałam twój nr został wylosowany... rozłączyłam się i od razu sprawdziłam o co chodzi. Dajcie spokój nie ma praktycznie dnia,żeby nie przychodził jakiś sms albo ktoś nie dzwonił

el'Jot, 2012/02/16 - 17:07:10

Dzwonili do mnie, konkurs.... Pasożyty

Przemek, 2012/02/16 - 13:00:41

Wczoraj o 20.27 dzwonili z tego numeru na mój firmowy telefon. Miałem ściszony i nie odebrałem. Również nie oddzwoniłem. Taki powalony czas się teraz zrobił na takich naciągaczy.

emily, 2012/02/15 - 15:16:26

Cały dzień się dobijają, ale nie odbieram... Co za natręctwo!

d3x, 2012/02/15 - 15:09:55

Co się dokładnie dzieje, gdy się odbierze? Jakiś automat się włącza? Kto ponosi koszty połączenia ?

malwa, 2012/02/15 - 14:27:16

whitewidow29 bo ci co odebrali to już wiedzą, że są posiadaczami wypasionego BMW! i nie w głowie im szukać dodatkowych informacji w necie:)

malwa, 2012/02/15 - 14:27:16

whitewidow29 bo ci co odebrali to już wiedzą, że są posiadaczami wypasionego BMW! i nie w głowie im szukać dodatkowych informacji w necie:)

whitewidow29, 2012/02/15 - 09:57:04

jak to mozliwe ze 80% z was nie odebralo ... jestescie jacys zjebani hipokryci

Aligator, 2012/02/14 - 22:27:32

dziś o 20:50, a już myślałem, że z banku

mariusz, 2012/02/14 - 20:54:03

do mnie dzisiaj cały dzień wydzwaniają walentynka zajebana

bemol, 2012/02/14 - 20:32:43

przed chwilą dzwonił ten numer, dwa sygnały i koniec, chciałem oddzwonić ale najpierw sprawdzę w necie, a tu proszę... trzeba się pilnować...dzięki

123, 2012/02/14 - 20:20:53

Dzwonili nie odbierałem. Oddzwoniłem ale dsotałem smsa i info w czasie rozmowy. Czy za to teraz będę płącił lub coś takiego?

nitka19, 2012/02/14 - 20:19:10

do mnie właśnie dzwonili ale od razu odrzuciłam... w tamtym tygodniu też dzwonili tyle że inny nr- w sprawie napraw samochodu... odebrałam ale szybko skończyłam rozmowe, po czym dzwonili przez kolejne 3 dni po kilka razy ale nie odbierałam już :)

Zbig1985, 2012/02/14 - 20:15:33

Do mnie też dzwoniono, ale na szczęście nie zdążyłem odebrać. Dzięki za info. Teraz na pewno nie odbiorę...

Zbig1985, 2012/02/14 - 20:15:33

Do mnie też dzwoniono, ale na szczęście nie zdążyłem odebrać. Dzięki za info. Teraz na pewno nie odbiorę...

izabella, 2012/02/14 - 19:58:21

dziś do mnie dzwonili 2 razy..do mojego faceta dwa dni temu też dwa razy...po czym niestety oddzwonił

zuza, 2012/02/14 - 18:59:12

witam dzięki że jest taka stronka bo wreszcie wiem kto tak natarczywie próbuje się do mnie dodzwonić,miaŁam miesiąc spokoju a tu dziś znowu wydzwaniają{dobrze że nie zdążyŁam odebrać....

ol, 2012/02/14 - 16:24:49

Fajnie, że jest taka strona i forum :). Dziś dzwoniono do mnie z tego nru po raz pierwszy. Nie odebrałem, bo miałem akurat wyłączony tel. Nie oddzwoniłem, bo nie mam zwyczaju oddzwaniać na nieznane mi nry (wychodzę z założenia, że jak komuś uczciwie zależy, to się przedstawi i nagra albo zadzwoni jeszcze raz). Teraz już wiem, żeby nie odbierać, póki co na szczęście nie dzwonią. Dzięki za ostrzeżenia :). Pozdrawiam

andy76sz, 2012/02/14 - 15:29:57

To milionerzy. Zostałeś wytypowane itd.

JankoMuzykant, 2012/02/14 - 14:36:40

też do mnie dzwonili, ale spałem jak tak można, gdzie jest prawo

kicia, 2012/02/14 - 14:09:57

do mnie tez wczoraj dzwonili, nie odbrałam bo nie mogłam, przeczytałam to forum i od razu zablokowałam ten nr, teraz mogą sobie dzwonić do woli :D

A, 2012/02/14 - 13:19:14

dzwonili dziś o 13:15, nie zdążyłem odebrać

wikk, 2012/02/14 - 11:29:14

do mnie też dzwoniono z tego numeru o godz 10:46 ale nie wiem co ktoś chciał bo nie odebrałam...

młoda mama Lublin, 2012/02/14 - 10:36:51

do mnie 2 razy dzwonili, 14,15 i 20.47 nie odebrałam

makaka, 2012/02/14 - 10:01:06

nie brałam udzialu w zadnym konkursie smsowym , a dzisiaj zobaczylam, ze dzwoni do mnie jakis dziwny numer, intuicja mi podpowiedziala zeby nie odbierac. Dobrze , ze jej posluchałam !

kryska, 2012/02/14 - 09:33:07

Z zasady nie odbieram od nieznajomych. Pierwsze połączenie odrzuciłam. Dzwonili jeszcze dwa razy. Dziś rano wprowadziłam ten numer na 'czarną listę' i zobaczę co dalej będzie. Ja mam już dość tych telefonów. Od pół roku dzwoni do mnie ktoś z zastrzeżonego. Uzbierało się tego 132 próby. Chyba zgłoszę to na policję. Pozdrawiam

Ann, 2012/02/14 - 08:36:35

Dobrze wiedzieć , że to naciągacze dzięki wszystkim ,należy zgłośić na policję i do prokuraturytych oszustów

WKURWIONY, 2012/02/13 - 23:31:35

Da się to usunąć, trzeba wysłać maila na adres: konkurs@playlink.pl, w temacie wpisać tylko ANULUJ, a w tresci tylko swój nr tel. W regulaminie jest napisane że w ciągu czterech dni muszą usunąć nr ze swojej bazy danych. A skąd się tam wziął? Ano, osoby które kiedykolwiek korzystały z czegoś takiego jak dotpay - (to usługa do szybkich przelewów internetowych) nieświadomie wyraziły na to zgodę. Dotarłem do regulaminu, rzeczywiście jest o tym mowa. Pozdrawiam.

Ola., 2012/02/13 - 23:07:50

Do mnie tez dzwonili dzisiaj od razu odrzuciłam połączenie , więcej razy nie dzwonili

iga rz, 2012/02/13 - 22:16:40

do mnie tez dzis dzwonili kilka razy a ze mam zwyczaj oddzwaniania 3x probowalam sie polaczyc... i coś ponad 90 zl mi z konta pociągło... myslałam ze mnie szlak trafi jak to zobaczyłam!!

kris, 2012/02/13 - 21:21:09

no do mnie dzis z 5 razy dzwonil ten numer!!! widze , ze zjawisko jest dosc agresywne, bo jest tu nas duzo wiec moze ktos sie tym zainteresuje na powaznie. Takei rzeczy powinni zwalczac a nie jakies ACTA sracta

Iza, 2012/02/13 - 20:43:41

Dzwoni do mnie caly dzien.. o co chodzi?

pięknotka, 2012/02/13 - 20:39:35

nie odbieram telefonów od nieznajomych. dzwonili o 14 z minutami

Darecki, 2012/02/13 - 19:43:48

Do mnie o 19.40 Naciągacze na SMS-y

Józek, 2012/02/13 - 17:00:26

Do mnie dzwonili o 16:47 nie odebrałem

BuChaa, 2012/02/13 - 15:13:10

czesc, słuchajcie do mnie tez dwa razy dzwonili ale nie odebrala bo nie mialam przy sobie telefonu, co to jest za nr ??

ata, 2012/02/13 - 15:02:12

do mnie tez dzwonili ale nie zdazylam odebrac

223205311, 2012/02/13 - 14:51:48

Gosia Wawa : 14:47 dzwoniono ( nie odebrałam poniewaz nie odbieram nieznajomych nr... a przecież moj numer zna tylko kilka osób)...

darek z lublina, 2012/02/13 - 13:24:19

te SKURWYSYNY i mie chcieli naciagnac, naszczescie rozmawialem w tym samym czasie przez telefon i nie odebralem

ela, 2012/02/13 - 13:08:35

Dzięki za tę stronę i Wasze komentarze. Do mnie przed chwilą też dzwonili, że audi albo 50 000 do wygrania :P

Sabina, 2012/02/13 - 11:58:39

Przed chwilą ktoś dzwonił spod tego numeru do mnie ale nie odebrałam bo akurat byłam w łazience. I chyba dzięki Bogu za to . W jaki sposób naciągają????

Mike, 2012/02/13 - 11:04:19

dzwonili wczoraj (niedziela) 2x, drugi raz 0 21 30! nie zdążyłem odebrać.

Alice, 2012/02/13 - 10:20:03

Do mnie też dziś dzwonił ten numer, jednak już słyszałam o takich NACIĄGACZACH, dlatego dla przestrogi nie odebrałam!

Pablo, 2012/02/13 - 10:03:39

Do mnie przed chwilą dzwoniono z tego numeru, ale na szczęście nie zdążyłem odebrać. Mało brakowało a bym się dał nabrać i naciagnąć

klap, 2012/02/12 - 21:12:18

Dziś ten numer mnie niepokoił,dzwonił dwa razy i nawet po 21-szej, to chore, ponoć to jakiś naciągacz, nie odbieram, bo nie chcę płacić za darmo ! A jak z tym skończyć???

ktoś, 2012/02/12 - 20:37:04

Ten nr. 223205311 dzis do mnie dzwonił po 17-tej ale nie odebrałam, bo miałam tel. wyciszony. przed chwilą drugi raz dzwonił, Powiedzcie mi jak oni działają, bo pierwszy raz słysze o takich oszustach. Mam poprostu nie odbierać?, bo mi kasa z konta leci, czy mam nie oddzwaniać?

2012, 2012/02/12 - 20:34:50

To jest tzw. stalking a więc przestępstwo ścigane po zgłoszeniu. Osoba naruszająca prywatny spokój tylu osób nie może czuć się dłużej bezkarnie. To bardzo dobry pomysł ze zgłaszaniem na policję.

jwona, 2012/02/12 - 20:34:43

do mnie dzwonili dziś 5 razy, ostatni raz w niedzielę o 20:30, to za bezczelność

ms07, 2012/02/12 - 20:00:17

Fajna strona, ze można sprawdzic kto to. Dzisiaj dzwonili 2 razy i nie odbierałem. Ale ciekawy byłem kto mnie niepokoi w niedziele z nieznanego mi numeru.

dir, 2012/02/12 - 19:48:43

Kodeks Karny art. 190a ?Kto przez uporczywe nękanie innej osoby lub osoby jej najbliższej wzbudza u niej uzasadnione okolicznościami poczucie zagrożenia lub istotnie narusza jej prywatność, podlega karze pozbawienia wolności do 3 lat? ---- Myślę, że działania tych błaznów z całą pewnością kwalifikują się do ścigania, przynajmniej jako ?istotnie naruszające prywatność?. Proponuję każdemu zgłaszać to na policję i domagać się ścigania. Odrębną sprawą jest wniosek do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych o ustalenie w jaki sposób ?firma? ta weszła w posiadanie waszych numerów telefonów. Jeśli okaże się, że nie mają na to waszej pisemnej (lub w inny sposób dający się udowodnić) świadomej zgody na przetwarzanie danych osobowych - zostaną dodatkowo ukaranie z USTAWA z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst pierwotny: Dz. U. 1997 r. Nr 133 poz. 883, z późniejszymi zmianami...) Art. 49. 1. Kto przetwarza w zbiorze dane osobowe, choć ich przetwarzanie nie jest dopuszczalne albo do których przetwarzania nie jest uprawniony, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2 Wniosek o ściganie do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych można złożyć online http://egiodo.giodo.gov.pl/index.dhtml

Rafał N., 2012/02/12 - 19:31:48

Szanowni Państwo tu piszący, jeśli do kogoś dzwoniono tyle razy co podajecie - to jest to PRZESTĘPSTWO i z całą pewnością proponuję to zgłaszać na policję lub do prokuratury. Ja osobiście zamierzam wystąpić z pisemnym wnioskiem do GIODO w celu wszczęcia postępowania wyjaśniającego w jaki sposób weszli w posiadanie mojego prywatnego numeru. Z całą pewnością nigdy nikomu nie wyrażałem zgodny na przetwarzanie moich danych osobowych do celów marketingowych lub reklamowych. A przetwarzanie danych osobowych do takich celów - bez zgody - jest również karalne. Zdecydowanie zachęcam wszystkich do składania wniosków o ściganie - niech w końcu stosowne organy państwa się tym zajmą!

Alaska, 2012/02/11 - 21:46:34

Do mnie dzwonią po kilka razy dziennie to powinno być karane...

ewi, 2012/02/11 - 21:34:04

Witam! Ja się chyba dałam nabrać. Myślałam że ktoś ma do mnie sprawę i oddzwoniłam. Czy ktoś wie czy oddzownienie do nich grozi jakimiś konsekwencjami???

ewi, 2012/02/11 - 21:34:04

Witam! Ja się chyba dałam nabrać. Myślałam że ktoś ma do mnie sprawę i oddzwoniłam. Czy ktoś wie czy oddzownienie do nich grozi jakimiś konsekwencjami???

ewi, 2012/02/11 - 21:34:03

Witam! Ja się chyba dałam nabrać. Myślałam że ktoś ma do mnie sprawę i oddzwoniłam. Czy ktoś wie czy oddzownienie do nich grozi jakimiś konsekwencjami???

ewi, 2012/02/11 - 21:34:02

Witam! Ja się chyba dałam nabrać. Myślałam że ktoś ma do mnie sprawę i oddzwoniłam. Czy ktoś wie czy oddzownienie do nich grozi jakimiś konsekwencjami???

ola, 2012/02/11 - 21:27:19

dzwonili do mnie 5 razy.... idę z tym na policję!!!

Ola, 2012/02/11 - 21:20:22

dzisiaj 4 razy- zaczęło się po wysłaniu sms-a do RMFfm. Umiesciłam nr na liscie blokowanych, może to coś da..........

Lexi, 2012/02/11 - 21:01:57

widzę, że wszyscy padają ofiarą tego numeru po wysyłaniu smsów w sprawach konkursów itp. najciekawsze jest to, że ja nigdy tak nie robiłam a i tak jestem prześladowana ;/ nie zdążyłam nigdy tylko odebrać bo przez większość czasu mam wyciszony tel, ave ja :D

KrisstoP, 2012/02/11 - 20:58:28

dzisiaj 3x się dobijali, ostatni o 20:55. ZGROZA!!

witch, 2012/02/11 - 20:12:58

Dziś telefonowali z tego numeru trzy razy, pierwszy raz nie zdążyłam odebrać, a nie mam zwyczaju oddzwaniać po pierwszym nieznanym połączeniu - jak komuś zależy to zawsze się dodzwoni. Kolejne dwa (ostatni o 19:17) przeoczyłam, bo w soboty ściszam telefon, by mieć spokój po tygodniu pracy ;) Już się spotkałam z numerami-naciągaczami, i nie oddzwaniam, nie odbieram.

łukasz, 2012/02/11 - 19:59:46

Do mnie dzisiaj już 5 razy próbowali. Nie odebrałem.

Daniel, 2012/02/11 - 18:07:57

Uwaga oszuści!!!!!Nie odbierać

DK, 2012/02/11 - 13:49:44

Jak to wygląda od strony prawnej? Kto udostępnił im nasze dane osobowe (nr. telefonów)? Nigdy nie wysyłałm żadnych SMS ani nie wyrażałam zgodny na przetwarzanie danych osobowych. Czy można to zgłosić do prokuratury?

DK, 2012/02/11 - 13:47:47

Czy można to zgłosić na policję jako stalking?

wredzia, 2012/02/11 - 12:22:44

do mnie dzisiaj dzwonili, bardzo krótko, nie odebrałam.

margerita, 2012/02/11 - 01:57:56

stronka super wpisalam numer i mi "wyskoczyla''. Nie moglam skojazyc kto dzwonil bo po zmianie aparatu mi polowa numetow przepadla ,nie odbieralam bo w pracy bylam i chwala bogu:D

jippi, 2012/02/10 - 17:52:17

A.i kiedys np.dzwonili też z jakiejs loterii i jakis automat tan krzyknał, że strach! SUPER STRONKA!!! || POLECAM FAJNĄ RÓWNIEŻ STRONKE: WWW.GRUPLIN.PL ZNIŻKI NA LUBLIN :)

jippi, 2012/02/10 - 17:41:03

dzis poki co 2x. o 9rano!!! i 17.22l. Powaleni:)

lesio, 2012/02/10 - 15:33:44

to są ku....... do mnie też już2 razy dzisiaj wydzwaniali to są naciągacze ale jak ja się dowiedziałem to mi do rachunku nic nie na biło

grwz, 2012/02/10 - 12:04:30

Odebrałem i okazało się że to jakaś ch!@#wa loteria!

Marcin, 2012/02/09 - 20:52:56

Grupowo się zebrać i pozew do sądu... Po czym okaże się że to jakiś koleś z drugiego końca globu - nieuchwytny... ;-D

rafał , 2012/02/09 - 20:45:18

dzwonili pasozyty juz dzis 4 razy :D

a, 2012/02/09 - 20:35:21

Dwa razy już. Dobrze, ze taka strona w ogóle istnieje. :D

kamila, 2012/02/09 - 20:27:09

Super strona , dzownili do mnie ale na szczęście nie odebrałam

robert, 2012/02/09 - 19:44:58

9. W przypadku, gdy Uczestnik chce cofnąd zgodę na otrzymywanie informacji o konkursie, należy na adres konkurs@playlink.pl przesład mail zawierający numer telefonu Uczestnika oraz w temacie wiadomości wpisad słowo ?ANULUJ?. Numer telefonu Uczestnika zostanie usunięty z bazy rozsyłkowej konkursu w ciągu czterech dni roboczych.

angry, 2012/02/09 - 19:00:39

acha...jeszcze jedno, na blokadę dali sobie nawet do 4 dni :/ wrrrr , zetka godzinę.

angry, 2012/02/09 - 18:57:40

7421 - taki sms przychodzi od nich po telefonie, trzeba wysłać sms ANULUJ na 80330; radio zet 7223 trzeba wysłać sms STOP na 80910. Obydwa nr są darmowe. info jest w regulaminie ale dobrze ukryte, dla 7421 najpierw piszą, że trzeba napisać mail a dopiero na końcu, że można też sms-em. Jak wyślesz im swój e-mail, to mają dodatkowe dane! Radio Zet przegięło jeszcze bardziej, w regulaminie napisali tylko, że należy wysłać STOP na....numer bezpłatny podany na www.radiozet.pl - i szukaj wiatru w polu, gdzie na tej stronie może być ten numer - ale moja determinacja i spryt był większy - od razu google i "bezpłatny numer radiozet" no i bach - jest! w zakładce pomoc w innej zakładce Konkurs...kto by tam go znalazł? Dobrze wiedzą, że nikt tam nie zagląda, tylko szuka regulaminu, żeby zastopować! gnidy!

Minio, 2012/02/09 - 18:54:40

Do mnie też kutasy wydzwaniają. A do ich CC nie da się dodzwonić. Jest metoda na wyłączenie, zgodnie z regulaminem: Uczestnik może cofnąć zgodę na otrzymywanie informacji wskazanych w ust 4 i ust 6 powyżej, wysyłając e-mail na adres konkurs@playlink.pl lub wiadomość SMS o treści ANULUJ na następujące numery darmowe: 80330 dla sieci Orange, T-Mobile, Plus GSM, Play.

SJ, 2012/02/09 - 18:54:35

do mnie też dzwonił... jak miło, że można się tu zorientować o co kameone ;) DZIĘKI

Wnerwiony, 2012/02/09 - 18:43:34

W tamtym roku przez 4 miesiące walczyłem w Orange o zablokowanie MMS specjalnych (płatnych). Od stycznia zacząłem wojnę o SMS specjalne bo obsługa jakoś zapomniała zablokować. Teraz znowu jakieś dziwne telefony. Czy telefon musi służyć oprócz dzwonienia jako pijawa do pieniędzy.

lnyku, 2012/02/09 - 18:36:09

dziś już trzy razy dzwonili, kto na to pozwala, co się w tym kraju dzieje. Niech ktoś zablokuje ten numer

locust, 2012/02/09 - 18:07:02

te psy do mnie tez dzwonily przed chwila. niech zjedza gowna pingwinna odtylcowe jebusy

Anka, 2012/02/09 - 17:50:06

do mnie dzisiaj też dzwonili , widać jakiś action lapanka , domyślam sie, ze maja moj nr poniewaz wysylalam smsy do konkursu rmf.

brucki.pl, 2012/02/09 - 17:26:12

Administrative, Technical Contact: Playlink S.A., Playlink S.A. dns@playlink.pl Intragame SA Wielicka 72 Kraków, Malopolskie 30-552 PL +48126882660 +48126882669

Dess, 2012/02/09 - 17:23:29

do mnie też dzwonił, dziś dwa razy. ale nie odebrałam.

ktoś, 2012/02/09 - 16:47:20

Już dzisiaj po raz czwarty !!! Zamknąć te cholerne pasożyty... i wreszcie się to skończy!!!

Ania, 2012/02/09 - 16:37:43

do mnie dzisiaj dzwonili z 5 razy, dzwonili albo właśnie z tego numeru albo z zastrzeżonego... wkurza mnie już to, czy wiecie może kto to w ogóle jest???

PRAWY, 2012/02/09 - 16:33:04

Do mnie już dwa razy zadzwoniono miałem kiedyś telefon w sieci plusa teraz mam w play podejrzewam ze maja bazę nrow plusa bo na inny nr w play nie było z tego nr połączenia nieodebranego

Rzeszowiak, 2012/02/09 - 16:19:46

Dziś dwa razy próbowali mi dupę truć :-)

anowi , 2012/02/09 - 16:14:25

Do mnie już 3 razy dzwonili ale nie odbieram ,przed chwilką był 4 raz

kriss, 2012/02/09 - 15:57:13

do mnie dzownili dzis juz z 4razy

klakkla, 2012/02/09 - 15:49:41

do mnie też dzis dzwonili 2 razy!

szczypka25, 2012/02/09 - 15:46:26

Dzwonił do mnie już dzisiaj chyba ze 3 razy. Tak myślałam że to jakieś głupie uświadamianie o byciu milionerem :)

anonim, 2012/02/09 - 15:28:08

@borq no właśnie mój quiz który dostałem jest z smsquiz.pl. Wg regulaminu to dwie różne firmy :P czyli nie doprowadziło nas to do niczego :)

wujek dobra rada, 2012/02/09 - 15:10:10

Bardziej zaawansowany sposób to podawanie się za ich potencjalnego klienta: http://playlink.pl/for-producer analogicznie do ich nie dwuznacznych smsów: "wygrałeś ..."

wujek dobra rada, 2012/02/09 - 14:55:26

Proponuję każdemu, kto nie chce dostawać od nich smsów i telefonów, a ma chwilę, poprosić o usunięcie danych osobowych poprzez kanały oficjalne firmy. Mamy dzięki temu zdecydowanie większą szansę na bycie obsłużonym przez faktyczną osobę z firmy, a nie bota, czy call center. Najlepiej skontaktować się równolegle przez e-mail i tel żeby mieć pewność, że prośba o usunięcie danych osobowych nie zaginie. A później jeszcze raz - upewnić się, że je usuneli. http://playlink.pl/ Playlink SA ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków, Poland tel.:+48 12 688 26 60 fax:+48 12 688 26 69 e-mail:office@playlink.pl Może przy conajmniej kilkudziesięciu telefonach dziennie zaczną się czuć jak uczestnicy ich konkursów.

ktoś, 2012/02/09 - 14:17:03

Do mnie także zadzwonili pod koniec 2011, a dzisiaj po raz drugi, a może zadzwonią po raz trzeci xd.

gosia, 2012/02/09 - 13:53:35

do mnie tez dzwoniono z tego numeru przed minutą:)

gosia, 2012/02/09 - 13:53:35

do mnie tez dzwoniono z tego numeru przed minutą:)

kojot, 2012/02/09 - 13:51:07

Do mnie też dzis dzwonili rano, na szczęście nie odebrałam, bo numer wydal mi się podejrzany.

Agniecha, 2012/02/09 - 13:31:38

Dzwoniono do mnie dzisiaj z tego numeru. Nie zdążyłam odebrać. Myślałam, że to ktoś w sprawie pracy. Od razu sprawdziłam w Google i już wiem, że nie.

Gromek, 2012/02/09 - 12:18:13

Wystarczy wysłać sms o treści ANULUJ pod numer: 80330 (numer darmowy)

kris, 2012/02/09 - 12:11:43

hej do mnie tez dzwonil ten numer ale nie odebralem sprawdzilem i prosze ,fajnie ze ktos zadzialal super sprawa pozdro dla wszystkich inteligentnych

Marcin, 2012/02/09 - 12:01:22

dzwonili do mnie minute temu i nie zdazylem odebrac. po komentarzach widze, ze moge z pelna satysfakcja cieszyc sie, ze mam taki refleks. wielki szacunek dla autorow. :)

Marcin, 2012/02/09 - 11:57:00

Jeszcze jedno. Widzę, że wasze wpisy są od wczorajszego dnia, a w regulaminie widać, że chuje właśnie wczoraj zmienili regulamin i prawdopodobnie po każdej zmianie będą dzwonili z nowym konkursem. Apropos: patrzcie co zrobiła Pani Basia w takiej sytuacji:) https://www.youtube.com/watch?v=UZx1QNuUetE Adres tej firmy to: Krakowie (30-552) ul. Wielicka 72. Jeszcze raz pozdrawiam:)

Marcin, 2012/02/09 - 11:45:49

Ludziska, czytajcie regulaminy!!! W treści smsa który dostajecie zaraz po zakończeniu rozmowy jest napisane reg.wygrywam.net. NALEŻY: -> WPISAĆ W GOOGLU WYGRYWAM.NET, NA SAMYM DOLE PO PRAWEJ STRONIE WIDNIEJE IKONA PLIKU PDF Z NAPISEM REGULAMIN. OTWIERAMY PLIK,CZYTAMY REGULAMIN. TAM JEST OPISANE JAK TO KURESTWO WYŁĄCZYĆ. PODPOWIEM TYLKO TYLE ŻE W PUNKCIE VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE POZDRAWIAM

Ostrozny, 2012/02/09 - 11:36:26

Dzisiaj Ktos Do Mnie Dzwonil Wlasnie Z Tego Numernu, Odrazu Numer Wydal Mi Sie Podejrzany, Nie Mam Zamiaru Oddzwanic. RADA DLA WSZYSTKICH: Jesli Ktos Do Was Wydzwania Z Nieznanych Numerow, To Najlepiej Sprawdzcie Je W Sieci (GOOGLE)

91, 2012/02/09 - 11:13:07

wlasnie do mnie dzwonil ten nr ale nie odebralem, dzieki za info

Kamilla, 2012/02/09 - 11:07:28

Przed chwilą miałam ten telefon nie odebrałam, jak zrobic zastrzeżenie? jestem w play

Alex, 2012/02/09 - 11:06:16

teraz już wiem że mam nie odbierać dzwoni już do mnie ten numer chyba z 4 raz z rzędu masakra, wkurza mnie to niesamowicie.

Wilku, 2012/02/09 - 10:59:01

A do mnie dziś o 9:41

Kęty, 2012/02/09 - 10:48:52

dzwonili teraz huje naciągacze pierdolone. dobrze ze nie odebrałem.

Mo, 2012/02/09 - 10:42:05

dzwoniąc do operatora sieci można zablokować jakiekolwiek ich kontakty na Twój numer. Wiem, bo ostatnio dostałam rachunek przekroczony o 160 zł właśnie przez smsy przychodzące z takich firm.... masakra!

OMG, 2012/02/09 - 10:26:06

O żal! Do mnie tez raz zadzwonilo, nie odebralam, a ajak w Google wpisalam to wyskakiwalo mi ze to kierunkowy z miasta Mali ;-D

Marcin, 2012/02/09 - 10:22:01

Widzę że numer dopiero co uaktywnili, do mnie wczoraj dwa razy dzwonili nie odebrałem. Dziś miałem oddzwonić , ale widzę że nie warto. Strona daje radę Pozdro!!!

pryma , 2012/02/09 - 09:38:14

do mnie dzwonił przed chwilą ,aże siedzę przed kompem to myślę ze sprawdzę i widzę że bez sensu jest odbieranie tego nr. ... dzięki ze jest ta stronka ,bo dzięki niej zablokuję tan nr..... pozdro

borq, 2012/02/08 - 23:53:45

@anonim ja też dostałem mesa ale od numeru 7421 dziś koło 15ej rozmawiałem z callcenter orange o przedłuzeniu umowy (już coś tam zaczęła w ustawieniach grzebać) i koło 18ej zadzwonił ten numer (wcześniej na naten mój pomarańczowy numer nie było żadnych tego typu gówien) po czym przyszedł mes zatytułowany QuizMilionerzy. Nie wiem czy ma to związek z rozmową callcenter.

norian, 2012/02/08 - 22:37:55

a do mnie właśnie dwa razy ale tez nie odebrałem.

Eh, 2012/02/08 - 21:19:05

Te pedały do mnie już dziś 5razy dzwonili, za każdym razem z innegu numeru

honsiu, 2012/02/08 - 21:18:38

Wiecie może kto organizuje ten konkurs? Trzeba z tym skończyć dajcie znać coś więcej na ten temat.

Monia, 2012/02/08 - 21:09:18

Dzięki :) Do mnie właśnie dzwonili: 21:00.Świetnie, że jest tak stronka. Pozdrawiam serdecznie jej autorów :)

and, 2012/02/08 - 21:08:23

do mnie też dzwonił o 20:58

anonim, 2012/02/08 - 20:50:10

niżej pisałem, czy dostaliście też smsa :) miałem nadzieje że to doprowadzi nas do czegoś :D a tu zonk. jak widać tylko ja go dostałem

Cj, 2012/02/08 - 20:48:35

hm..Mona..my sie nie znamy?

m&z, 2012/02/08 - 20:47:52

do mnie też wydzwaniają ale na szczęście nigdy nie mogłam zdążyć odebrać

Cj, 2012/02/08 - 20:47:44

kurcze do mnie własnie też drugii raz już dzwonili..France jedne. Tylko niech ktoś powie kto to własciwie jest...

Mona, 2012/02/08 - 20:46:28

znowu do mnie dzwonił jak można tak bezkarnie nękać ludzi!!!!!!!!!!!!!!!

stachu, 2012/02/08 - 20:34:57

do mnie ta łajza przed chwilą dzwoniła,nie odebrałem bo numer jakiś taki podejrzany się wydawał

miniduda, 2012/02/08 - 20:31:41

do mnie tez dzwonił właśnie przed chwilą ten numer, ale nie odebrałam bo wyglądał podejrzanie :P

Alf, 2012/02/08 - 20:21:02

Do mnie już trzeci raz dziś ten pier... numer dzwonił, dobrze, że jest ten portal i można sobie to sprawdzić, bo już miałem oddzwaniać. Dzięki.

akay, 2012/02/08 - 20:00:40

Do mnie dzwonił dziś 2 razy, nawet niedawno, bo o 19.35 i sie wkurzyłam i postanowiłam sprawdzić natręta. Fajna strona - też mi drugi raz pomogła ; )

anonim, 2012/02/08 - 19:51:57

Dobra to teraz kolejne pytanie? Czy wszyscy co dostali telefon od tego numeru dostali też smsa o konkursie z numeru 7363? Może to ma jakiś związek z sobą?

anonim, 2012/02/08 - 19:49:46

widzę że do mnie też dzwonił. co to jest za numer? ogarnia ktoś?

keit, 2012/02/08 - 19:49:40

Dziś miałam takie już dwa nachalne dzwonienia, nie odebrałam bo dziwny numer i dobrze, chociaż miałam ochotę. No cóż ciekawość,

Obywatel :), 2012/02/08 - 19:47:57

Ciule niemyte ! Do mnie też dzwonili

sebastian, 2012/02/08 - 19:47:45

Ja rowniez zastalem zaszczycony wieczornym tel tegoz munery i rowniez jak wielu przedemna postanowilem go sprawdzic, Pozdrawiam

ona, 2012/02/08 - 19:43:57

dzwonil do mnie o 19.16 dzis i nie odebralam... dzieki za pomoc

TT, 2012/02/08 - 19:42:29

Do mnie tez dzwonił dzisiaj o 19:32. Fajnie, że postanowiłem wklepać go do Internetu i zobaczyć co to za numer. Teraz wiem, że mogę olać. Dzięki za stronkę.

nowy sącz, 2012/02/08 - 19:42:02

Dopisuję się do listy tych szczęśliwych, którzy nie odebrali. Dziękuję za stronę, nie muszę się martwić, bo jak widać to nic ważnego!

gdynia, 2012/02/08 - 19:37:20

przed chwilą dzwoniono z tego numeru dzięki że pomagacie takim jak ja

Bet, 2012/02/08 - 19:32:32

O jaka fajna ta stronka. juz drugi raz mi pomaga. ja tez mialam połączenie z tego nr i dobrze ze nie odebrałam bo nie trawie takich rozmów z natrętami. Przesadzają.

nika, 2012/02/08 - 19:27:30

dzwonil pare minut temu, mialam w nieodebranych, przynajmniej mam pewnosc aby nie oddzwaniac

Dundersztyc, 2012/02/08 - 19:10:09

Dziś o 17:51 dzwonili do mnie że 50 000 do wygrania albo audi jakieś, modelu nie spamiętałem

sylwia, 2012/02/08 - 19:10:05

przed chwilą dzwonił, ale nie odebrałam i nie zamierzam, wstarczy zablkowoac numer i po kłopocie ;d

DI, 2012/02/08 - 19:09:37

WLAŚNIE PRZED SEKUNDĄ DO MNIE DRYNDAŁ ;) ALE NIE ZDĄŻYŁAM I NUMER WYDAJE MI SIE PODEJRZANY :P

sedes, 2012/02/08 - 19:04:14

Wie ktoś jak zanlokowac ten numer w SE k500i ? Mam orange pop. Szukałem i nic nie znalazłem :/.

K.J, 2012/02/08 - 18:58:36

Do mnie też właśnie dzwonił. Czy ktoś wie może czy osoba odbierająca telefon płaci za to połączenie??

A.M.M, 2012/02/08 - 18:56:30

18:56 - dzwonił i do mnie, ktoś wie kto to?

forman, 2012/02/08 - 18:44:19

o 18:05 ale jakoś krótko , nawet nie zdążyłem wyciągnąć z kieszeni. Jak chce to niech dzwoni jeszcze raz, ale zasadę mam taką do nowych i nieznanych numerów nie oddzwaniam a numerów ukrytych nie odbieram.

martino, 2012/02/08 - 18:34:37

i do mnie 18,34

Mish, 2012/02/08 - 18:30:17

D mnie też dzwonił o 17:31

katowice, 2012/02/08 - 18:07:08

czy ktoś wie co to za numer?

Poznań, 2012/02/08 - 18:01:41

Dzwonią po całej Polsce

krakow, 2012/02/08 - 17:03:48

Właśnie minutę temu dzwonił. Skurwysyny jebane.

P., 2012/02/08 - 16:53:30

Dzięki Toss ... miałem w nieodebranych i zastanawiałem się czy oddzwonić. Teraz już wiem że nie warto

wtp, 2012/02/08 - 14:38:32

Szanowni Państwo, pora ukrócić ten paskudny proceder. Czy ktoś z Państwa wie, jak skutecznie walczyć z tymi naciągaczami.

Dodaj komentarz

Tweety na temat @NumernetPL